fredag 25 mars 2011

Värmeljus

Är det något som jag alltid gillat så är det värmeljus,
det sprider värme och är en form av mysfaktor.
Men dock händer det inte så ofta att jag tänder några,
men imorgon tänkte jag ladda upp med en hel del under en timme, då är det Earth Hour runt om på vår jord,
då släcker jag även alla andra lampor, tv:n och datorn. Lägger mig i soffan, och bara
finner ro under den timmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar