Här får du ta del av delar i min vardag och vad som rör sig i mitt huvud
lördag 19 mars 2011
Två fina låtar!
Jag har sen jag drabbades av min djupa depression för många år sedan gillar panflöjt, det har liksom gett mig ett inre lugn. Svårt förklara. Men än idag är det den finaste musik jag vet och den musik jag mest lyssnar på.
Jag håller med. Panflöjt är väldigt vackert och kan få den mest stressade personen lugn (inbillar jag mig iallafall) Ta hand om dig tjejen! Du vet vart jag finns, ring om du vill prata lite.
Jag håller med. Panflöjt är väldigt vackert och kan få den mest stressade personen lugn (inbillar jag mig iallafall)
SvaraRaderaTa hand om dig tjejen! Du vet vart jag finns, ring om du vill prata lite.