När jag trodde att jag skulle klara mig så åker jag dit ändå på denna förkylning som går.. är less redan och är bara inne på min andra dag! Ögon som rinner, näsa som kliar och är tät, huvudet som dunkar och leder som värker! Nåja.. jag kurerar mig så gott det går.
Igår fick jag upp nått il (under tiden som värktabletten gjorde sitt) så jag ställde mig och bakade en sockerkaka, vart riktigt god om jag får säga själv :)
Idag hade jag planer på att göra chokladrutor, men tar det en annan dag!
Trist att inte orka gå ut i detta fina väder :(
Hoppas du kryar på dig. Här ser det så skönt ut ute med solen som skiner, men det är svinkallt. Jag var ute och städade ur bilarna innan, frös som attans. :P
SvaraRaderaHa en fin söndag, /Nancy A-C